هتل پارسیان کوثر تهران

میدان ولیعصر- کوچه شهید ملایی- هتل پارسیان کوثر

معرفی و تصاویر

هتل چهار ستاره کوثر تهران

هتلی در قلب پایتخت

 

هتل چهار ستاره پارسیان کوثر تهران درسال ۱۳۴۱ در ۵ طبقه و مساحت ۳۳۰۶ متر ‏ به بهره برداری رسید و تا کنون ‏طی چند مرحله بازسازی و بهینه سازی شده است‎.‎‏ موقعیت استثنایی ‏این هتل چهار ستاره درمیدان ولیعصر(عج) تهران به شما این امکان را ‏خواهد داد تا اغلب اوقات برای دسترسی به مراکز اداری، تجاری، ‏درمانی، آموزشی و تفریحی حتی نیاز به استفاده از وسیله نقلیه عمومی ‏هم نداشته باشید‎.‎‏ همچنین می توانید پیاده روی در طولانی ترین و ‏زیباترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر(عج) را تجربه نمایید‎.‎‏ فاصله ۳۰ ‏دقیقه ای تا فرودگاه مهرآباد و ۵۰ دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی امام ‏خمینی (ره) به شما امکان استفاده از حداکثر زمان اقامت را خواهد ‏داد‎.‎‏ هتل پارسیان کوثر تهران خالق بیش از نیم قرن ‏تجربه در صنعت هتلداری، با معماری اصیل سنتی ایرانی و کادری ‏مجرب، خونگرم و صمیمی در قلب تهران بزرگ مفتخر است، خاطرات ‏خوش اقامت شما را ماندگار سازد.

هتل پارسیان کوثر تهران دارای ۹۶ باب واحد اقامتی از جمله انواع اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت معمولی و سوئیت آپارتمان است که همگی مجهز به امکانات استاندارد رفاهی هستند.

اتاق خواب، سرویس بهداشتی، تلویزیون هوشمند (IPTV)، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، یخچال، میز عسلی، آباژور، جا کفشی، مهر، سجاده، قرآن، سیستم اطفای حریق و صندوق امانات.

مجموعه ورزشی هتل پارسیان کوثر مجهز به استخر، سونا، سونای ‏خشک، سونای بخار، جکوزی، آموزش شنای تضمینی، آب درمانی و ‏ماساژ است و از ساعت ۹ الی ۲۳ فعال است.‏ هتل پارسیان کوثر دارای پارکینگ شبانه روزی و تاکسی سرویس جهت رفاه حال میهمانان گرامی است.

 

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۴۱
  • تعداد طبقات: ۵
  • تعداد اتاق: ۹۶
  • تعداد پارکینگ: ۱۲ خودرو
  • ظرفیت لابی: ۵۰ نفر

فاصله تا ...

  • نمایشگاه بین المللی سئول ۲۰ دقیقهکیلومتر
  • پل طبیعت ۱۵ دقیقهکیلومتر
  • کاخ گلستان ۲۰ دقیقهکیلومتر
  • برج میلاد ۲۰ دقیقهکیلومتر
  • فرودگاه مهرآباد ۳۰ دقیقه کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ۶۰ دقیقهکیلومتر
  • مترو ولیعصر ۳ دقیقه کیلومتر
  • مرکز خرید ونک ۱۵ دقیقهکیلومتر
  • راه آهن ۳۰ دقیقهکیلومتر

مشخصات تماس

میدان ولیعصر- کوچه شهید ملایی- هتل پارسیان کوثر

وبسایت هتل

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲

قوانین رزرو : ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است به منظور استعلام پذیرش صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست. هزینه اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 7 سال معادل 50 درصد سرویس خواب محاسبه می شود. کودک بالای 8 سال بزرگسال محسوب می شود و هزینه اقامت وی کامل محاسبه می شود. اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که تمامی افراد شامل کودکان و بزرگسالان در صورت درخواست استفاده از تخت اضافه مشمول پرداخت مبلغ کامل تخت اضافه و بدون تخفیف می باشند. قوانین کنسلی : مبلغ دقیق کنسلی رزرو در ایام پیک و غیر پیک ، با توجه به تفاوت نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

امکانات هتلی

اینترنت بی سیم
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
لابی
نمازخانه
رستوران
خدمات خانه‌داری

سالن جلسه و سمینار

نام: سالن تشریفات زیتون
ظرفیت: 40
نام: سالن زمرد
ظرفیت: 350