هتل پارسیان اوین

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین

معرفی و تصاویر

هتل پارسیان اوین تهران 

زیباترین هتل‌های ۴ ستاره ایران در منطقه‌ خوش آب و هوا در شمال تهران 

 

هتل پارسیان اوین در سال 1348 بدون ثبت شخصیت حقوقی خود در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران فعالیت خود را آغاز نمود. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پیرو حکم شماره 20946 مورخ 19/11/1361 نخست‌وزیری سرپرستی هتل اوین به بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی تفویض گردید و از تیرماه 1361 به‌عنوان یکی از واحدهای خود گردان تحت پوشش سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی قرار گرفته است. در تیرماه سال 1371 بنا به دستور ریاست محترم وقت سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی، هتل اوین تحت پوشش و زیر مجموعه موسسه آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی سازمان یادشده قرار گرفت از تاریخ 21/06/1380 بموجب نامه شماره 971/6584 مورخ 03/06/1380 هتل اوین در اجاره شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان (سهامی خاص) و با مدیریت مدیران منتخب شرکت گفته‌شده به فعالیت خود ادامه داده است. بر پایه تصمیمات متخذه در جلسه مورخه 28/07/1382 هیات مدیره محترم شرکت هتل بین‌المللی پارسیان (سهامی خاص) و پیرو نامه شماره 2020/973/ش مورخه 07/08/1382 هتل اوین بنام هتل پارسیان تغییر نام‌یافته است.

مرکز اصلی هتل پارسیان اوین واقع در تهران – بزرگراه شهید دکتر چمران- تقاطع اوین است. گفتنی است هتل پارسیان یکی از ارزشمندترین و نامدارترین هتل‌های زنجیره برند پارسیان است که در بهترین منطقه آب و هوایی و موقعیتی شهری قراردارد. هتل اوین در سال 1348 با 32 اتاق شروع به کار کرد. پس از گذشت سالها خدمت رسانی به مهمانان ارجمند این هتل در سال 1385 شروع به بازسازی و نوسازی کرد که کوشش شد تمام فنّاوری روز دنیا در ساختمان جدید هتل به کار گرفته شود و برآمد این تلاش و سرمایه‌گذاری 38 میلیارد تومانی، افتتاح هتل اوین با ساختمان کاملا جدید با معماری منحصربه‌فرد که آمیخته‌ای از معماری جدید و سنتی است؛ است.

 پس از بازسازی و نوسازی تعداد اتاق‌های هتل به 150 باب افزایش یافت.تمامی این 150 اتاق با معماری کاملاً جدید و مطابق استانداردهای روز دنیا در صنعت هتلداری است. از امکانات اتاق‌های هتل اوین می‌توان به سامانه خودکار تهویه مطبوع، تلویزیون LCD Interactive(با رابط تعاملی)، سامانه کنترل روشنایی سرتختی، آینه ویژه اصلاح، Safe Box، روم سرویس 24 ساعته و…اشاره کرد. در بحث امکانات و تسهیلات پذیرایی، هتل دارای یک سالن بزرگ 2 طبقه با گنجایش هر طبقه 350 نفر جهت برگزاری انواع مراسم عروسی،سمینار و …. است که برابر استانداردهای روز دنیا با دیواره‌های سقفی متحرک، توانایی تفکیک به بخش‌های کوچک‌تر جهت برگزاری هم‌زمان چند مراسم (4 مراسم) را دارا است. همچنین گفتنی است که این سالن افزون بر طبقات پذیرایی دارای 2 طبقه پارکینگ است.هتل دارای 3 رستوران با سبک‌ها و معماری متفاوت است که هر سلیقه‌ی راضی می‌کند. در حال حاضر یکی از این رستوران‌ها، با نام پارسه، غذاهای ایرانی را سرو می‌کند و دیگری با نام پردیس، غذاهای گوناگون فرنگی را در محیطی جذاب و دیدنی سرو می‌کند. در فضای لابی هتل، منوی کافی‌شاپ با اقلام بسیار متنوع در محیطی گرم و دنج پذیرای مهمانان گرامی است. برجسته‌ترین ویژگی بارز هتل پارسیان نیروی انسانی هتل است. هتل پس از نوسازی در روزنامه‌های کثیرالانتشار آگهی استخدام خود را به چاپ رسانده که پیرو آن 1800 نفر برای استخدام به هتل مراجعه کردند. پس از بررسی‌های به عمل‌آمده از برگه‌های استخدامی این افراد و برگزاری آزمون‌های تست روانشناسی و… 175 نفر انتخاب شدند.لازم به ذکر است که همگی این افراد فارغ‌التحصیل رشته‌های هتلداری بوده میانگین سنی آنها بسیار جوان است. این افراد با صرف هزینه 600 میلیون تومانی طی 6 هفته در هتل انقلاب تهران، توسط یک شرکت معتبر آلمانی درزمینهٔ آموزش هتلداری(BFZ) آموزش‌دیده و گواهینامه معتبر دریافت نمودند.

 

 

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۴۸
  • تعداد طبقات: ۴
  • تعداد اتاق: ۱۵۰
  • تعداد تخت‌ها: ۲۹۱
  • ظرفیت لابی: ۱۰۰ نفر
  • چشم‌انداز هتل: نمای داخلی هتل

فاصله تا ...

  • فرودگاه بین المللی تهران ۵۰ دقیقهکیلومتر
  • نمایشگاه بین المللی ۱۵ دقیقه کیلومتر
  • کاخ سعدآباد ۱۰ دقیقه کیلومتر
  • رستوران شاطر عباس ۱۰ دقیقه کیلومتر
  • باغ فردوس ۱۵ دقیقهکیلومتر
  • مرکز خرید ارگ ۱۵ دقیقه کیلومتر
  • تله کابین توچال ۱۵ دقیقهکیلومتر

مشخصات تماس

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۲
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۴

ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است به منظور استعلام پذیرش صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست. هزینه اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 7 سال معادل 50 درصد سرویس خواب محاسبه می شود. کودک بالای 8 سال بزرگسال محسوب می شود و هزینه اقامت وی کامل محاسبه می شود. اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که تمامی افراد شامل کودکان و بزرگسالان در صورت درخواست استفاده از تخت اضافه مشمول پرداخت مبلغ کامل تخت اضافه و بدون تخفیف می باشند. قوانین کنسلی : مبلغ دقیق کنسلی رزرو در ایام پیک و غیر پیک ، با توجه به تفاوت نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف، بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

امکانات هتلی

اینترنت بی سیم
آرایشگاه مردانه
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
تالارهای چند منظوره
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
ساحل اختصاصی
سالن کنفرانس
فروشگاه در هتل
فضای سبز
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
رستوران سنتی
کافی شاپ